lördag 31 maj 2014

MY CELEBRITY CRUSHES (NEJ, INTE HAN)

Vet ni vad vi ska snacka nu? Vi ska snacka killar! Woop! Alla har väl någon kändis som de är lite halvkära i/ helt besatta av/ har planerat ett helt fiktivt liv med i huvudet?

För de flesta straighta tjejer så är det typ den här killen:


Och eftersom det här är den första bilden i inlägget kommer den visas som thumbnail, och alla som inte läser inlägget kommer tro att han är min celebrity crush. Blä. Snark. Asså inget personligt mot snubben (som man alltid måste säga innan man dissar nån), men han ser astråkig ut. "Ooh I just sit here in my perfect outfit and look pretty". 

Nä. Gingerellas drömprinsar har en annan stil. Nu kommer ni tro att jag driver, era ytliga jävlar. Men det gör jag inte. Ready?


Matt Lucas




Awesomeness. Snubben är ett humorgeni. Och Gingerella är typ sexuellt attraherad av humor. En snubbe som kan spela de här tre karaktärerna och fler därtill, en sån snubbe vill man ta hem och visa för mama. Enda problemet är att han är en hängiven homosexualist (har lärt mig det uttrycket av honom i Little Britain, ok?). Så för att haffa honom måste Gingerella bli gay. Eller nåt sånt, är inte säker på detaljerna. 


Joseph Gilgun


Vet seriöst inte ens varför. Antagligen för att jag är sexuellt attraherad av brittiska TV-serier i allmänhet. Och den här snubben är med i två av mina favoritserier och han är grym. Spelar djupa, känsliga snubbar. Är han snygg? Jag vet inte, är han det? Jag bryr mig inte om vem som är snygg, för jag själv är så jävla snygg att min snygghet räcker för två personer. Frågor på det?


Timbaland


Don't ask. För jag fattar inte ens själv. Kan endast förklara attraktionen genom dessa ord: Swag. Swag. Swaggety Swag. 

Så där ja. Det var det. Nu har ni ännu mer känslig information om Gingerella att använda för utpressning eller liknande. 

Häjdå!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar