måndag 5 maj 2014

SKIN CONTEST

Hola. Eftersom jag hänger med i nyheterna så bra så har jag inte missat att Sanna Nielsens hudexponering i Eurovision är ett av de viktigaste ämnena i världen just nu. Aftonbladet frågar

"Känner du en press att visa mer hud 
för att du nu är i Eurovision?"

Jag känner bara, VISA SÅ MYCKET HUD DU KAN. Minns bara vad som hände Martin Stenmarck 2005, han stod och sjöng påpälsad i en jävla skinnjacka. Och fick bottenplacering. Om Martin bara hade känt pressen på sig att sexa till det lite med en massa hud, så hade han lätt vunnit. Nej, han förlorade inte för att Las Vegas var en asdålig låt. Alla låtar är asdåliga, det är därför det heter Eurovision Skin Contest och inget annat. 

Jan Johansen, 1995, är ett annat exempel på en snubbe som hade vunnit ESC om han bara visat lite hud. Jeez, låten heter "se på mig" och så står han också i en jävla täckande skinnjacka? Eh, jag kan inte se på dig så bra. Show some ass. Some butt-crack. Some man-boobs.

Not sexy. 

Så Sanna, sjung naken. Det blir fett med poäng. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar