torsdag 29 maj 2014

THAT ONE DRAWER

Surfade runt på 9gag och hittade en bild som träffade mig rakt i levern. Eller hjärtat. Den här:



Ja. Jag har en sån låda. Den enda lådan i mitt skrivbord. Där slänger jag ner allt som jag inte orkar arkivera i korrekt pärm. Det kan ju låta slösaktigt att använda min enda skrivbordslåda till detta. Där borde jag ha viktiga grejer. Men det är lugnt, jag äger inga viktiga grejer. Så här ser min låda ut: 




Ja, jag håller med. Det kunde varit mycket värre. Man kan nästan tro att jag städade lådan innan jag tog bilden. Det gjorde jag också, plockade bort några använda tops. Hmm är det där en bit prinsesstårta? Undrar hur länge den legat där. Fett gott. 

Kan inte det här bli en ny Facebook Challenge? Alla lägger upp sin stökigaste låda. Vore en skön motvikt till alla iscensatta bilder på bord med kaffekopp, snittblommor och filosofibok som människan egentligen aldrig läst. Hähä. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar