onsdag 4 juni 2014

UPDATE MASKULINT INITIATIV

Jag blöggade nyligen om Maskulint Initiativ, HÄR. Jag måste erkänna att jag just då inte hade så bra koll på grundarna av detta... eh... politiska parti. Gingerella har liksom inte Twitter, då hamnar man utanför. Jag trodde i alla fall att det bara rörde sig om snubbar med en kränkt "men vi dååå-mentalitet", men nja...

Idag orkade Lady Dahmer blögga om dem, trots att det är jobbigt att orka skriva om tramset. Så nu har jag lite mer koll på en av grundarna, och hur välartikulerade åsikter han har. Ungefär så här tycker snubben:


Jag vet att vissa av mina vänner tror att såna här människor inte finns. Men kollaaa, de finns! Och inte nog med det, de engagerar sig politiskt också. Mycket bra, så att sådana som jag får lite självinsikt. Hähähihihöhö.

Häjdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar