tisdag 24 juni 2014

SAKER JAG ALDRIG LÄR MIG

Yo. Jag sitter här med en sjuk mängd makaroner. Jag badar i idealmakaroner och funderar över saker jag aldrig lär mig. Jag flyttade hemifrån (från mina föräldrar assåååe) för nio år och nio månader sedan. Det är i runda slängar 3500 dagar. Jag har lagat mat till mig själv åtminstone någon gång om dagen i typ 3000 av dessa dagar. Så varför kan jag aldrig lära mig...


  • Hur mycket pasta jag bör koka
  • Hur mycket ris jag bör koka
  • Hur man fixar en balanserad kost mer än typ två måltider i rad
  • Vilken mat jag egentligen mår bra av
  • Att inte handla när jag är hungrig, för då kommer jag hem med fyra chipspåsar och tycker att det känns helt rimligt. 
???

Det är sjukt. Alla andra uppgifter som jag utför några tusen gånger blir jag skitbra på. Att rita Tweety Bird eller Simpsons till exempel. Efter typ fem försök sitter skiten fast i muskelminnet. Så VARFÖR tror jag fortfarande att en halvliter torr pasta blir lagom till en person? Förklara. Please. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar