tisdag 10 juni 2014

JAG HAR GJORT FEL

Hola! Asså hjälp, jag har panik! Ramlade nyss in på en VIDEO där de talar om att män faktiskt inte gillar när kvinnor har en massa smink! De har liksom lagt tid och pengar på denna undersökning och sen har nyhetssidor skrivit om den så det är seriösa grejer!

Jag har gjort fel! Varje gång jag ska ut och ta en cider så står jag i timmar framför spegeln och undrar: vad gillar män? Vad kan jag göra för att få dem att lägga märke till mig och typ göra mig gravid? Och jag kommer alltid fram till att de nog inte riktigt vill kunna se hur jag ser ut egentligen. Särskilt inte min hy. Jag tror att de gillar foundation, för de gillar att få fläckar på skjortan när jag trycker mitt ansikte mot dem. Dessutom älskar de nog läppstift! De älskar kladdiga grejer och kommer kasta kyssar över mig om mina läppar bara har en tillräckligt stark färg, en sån färg som färgar av sig på glas och andra människor. De älskar kladd, helt enkelt. Ja!


They love my greasy sticky red lips! 

Nä men seriously. Vet ni vad JAG inte gillar? Jag gillar inte att alla utgår från att allt jag gör handlar om att attrahera män. Kan de inte lägga tid och pengar på att komma fram till att kvinnor inte gillar såna där "vad gillar män"-undersökningar?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar