onsdag 11 juni 2014

FRÅGOR OCH SVAR

En väldigt populär grej i blöggar är ju att svara på frågor, en lista liksom. Jag förstår inte riktigt grejen, men ok. Är man blöggare så är man.

Namn? Ja. Gingerella.

Ålder? Fett med lagom gammal.

Längd? Jag har en viss längd, ja.

Vad gör du just nu? Blöggar, för i helvete.

Vad äter du? Chicken vaginas.

Dagens humör? Riktigt jävla asgrinig, otrevlig, svår...

Vad lyssnar du på? Onsdagsångestens röster som viskar i mitt öra.

Pinsammaste minnet från skoltiden? 
Jag var aldrig pinsam. Jag hade SWAG. Eller ok jag började gråta för att jag skulle dissekera en FISK. Jag var 12. Happy?

Vad provocerar dig?
Typ allt? Det är väl mest vad blöggen handlar om?

Hur många gånger har ditt hjärta krossats? Aldrig. Det var nära en gång, en unge använde min bröstkorg som studsmatta. Men hjärtat höll, mirakulöst.

Bästa egenskap? Fett med swag och asbra på att blögga.

Sämsta egenskap? Lat och väldigt känslosam inför döda fiskkroppar tydligen.

Vilken bok läste du senast? Lilla Anna och långa farbrorn. Jag ger den 3/5 i betyg, trodde det skulle vara mer bilder.

Senaste sms:et du fick? "Hej Gingerella, välkommen till sugarbaby.com, dejtingsidan för golddiggers. Ditt lösenord är Hr98oXJy3".

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Om jag bara måste välja en får jag nog säga mjälten. Sjukt välformad.

...och minst nöjd med? Livmodern. Ställer till fett med besvär.

Hur imponerar man på dig? Ah, det är lätt. Jag är sjukt svag för människor som kan slicka sig i ögat medan de spelar Rap das Armas på dragspel.

Har du varit tillsammans med någon av en annan religion? Jag har hängt med religiösa snubbar, ja. Det var traumatiskt för dem och de har inte hämtat sig än.

Vilken kändis har du blivit jämförd med?
Har blivit jämförd med Tom Hanks. Man kom fram till att likheterna var små.

Nu orkar jag inte mer. Häjdå.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar