söndag 29 juni 2014

MITTENSÄTET

Vet du vad som är en av de sämsta platserna på jorden? Mittensätet på ett flygplan. Inte bara för att man automatiskt blir besvärlig (klättra över nån mupp för att gå på toa, luta sig över en annan mupp för att njuta av utsikten) utan också för att man inte kan fucking hosta på ett bra sätt.

Det leder till vissa problem när man lider av hostan från helvetet, vilket till exempel jag gör. Det skulle funka om jag var en sån som hostade i handen, men please. Varför hostar folk i handen? Då äter man ju bara upp hostan igen när man äter godis, och kladdar ner dörrhandtag och människor med hostan. Blä. Nä, jag hostar i armvecket, och försöker vända mig bort från folk i närheten. Men vart fan vänder man sig när man sitter ihoptryckt mellan två muppar? Det går inte! Jag höll inne hostan och var snyggt blå i ansiktet vid landning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar