söndag 8 juni 2014

HEJ FULLA GINGERELLA

Hej fulla Gingerella 

Det här är ett öppet brev till dig från nyktra Gingerella. Vi måste talas vid. Vi måste tala om det här:




Vad jag vill veta är: hur tänkte du där? Trodde du 

a) att halloumi inte är en ost utan typ spaghetti?

b) att ost inte är en kylvara? 

c) att skåpet OVANFÖR din köksfläkt är ett kylskåp?

Vet du att halloumi är fett dyrt? Ja, jag vet att du tror att allt är billigt, du lägger typ 140 spänn på en drink och tror att det är ett fynd. Du lägger en femhundring på taxi och tror att du typ fått gratisskjuts. Men seriöst, halloumi kostar 35 kr för typ 3 gram. Bra att du är så jävla rik, men det är inte jag. Jag orkar inte att du ska lägga ost i skafferiet och tro att jag inte ska hitta den. 

F*ck you, fulla Gingerella. DU SUGER. 



Häj häj nYKtra gingrela 

Hihihi jåll käften ja SKa foTa en Snihel. 


Hihi dEN haR stEnaR i rumpan :))) Nu ska ja äta oST. HAterS Gonna hatE. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar