lördag 9 augusti 2014

GOSIG OCH STARK

Häj. I ett karaktärssvagt ögonblick gjorde jag ett sånt där äggigt personlighetstest på FB. Det hette typ "vilken sorts kvinna är du". Testet bestod av runt åtta frågor. Jag gjorde testet två gånger, besvarade frågorna identiskt med undantag av sista frågan som handlade om vilket plagg jag inte kan vara utan. Det var en svår fråga eftersom bara tre alternativ gavs: Den lilla svarta, träningsbyxor och bröllopsklänning. Asså what the fuck. Jag tvivlar starkt på att bröllopsfrack skulle vara ett av alternativen i ett test för män.

Oh well. När jag skrev att jag inte kan vara utan min lilla svarta klänning blev jag...


Ok. Om man läser mellan raderna där så står det typ "du är en lat jävla lallare som inte duger till annat än att hälla upp chips i en skål, typ". Eh, tack?

Andra gången svarade jag att jag inte kan vara utan mina träningsbyxor. Det känns mer sanningsenligt, jag bor ju i ett par mjukisbyxor. Då blev jag...


Asså driver de? Shit, menade de träningsbyxor som i... Byxor man typ tränar crossfit i? Träningsbyxor är slapparbyxor, det vet alla. Hur som helst, intressant att mitt klädval fick vågskålen att tippa över från tramsig lallare till nån form av ninja.

Nä, nu ska jag ligga på sängen och tycka synd om mig själv för att jag är alldeles för mätt. Har tryckt i mig 12 kycklingvingar friterade i havregryn. DEN sortens kvinna är jag. Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar