lördag 26 juli 2014

PICSART

Häj häj! Asså... jag har snöat in mig på Picsart. En mobilapp alltså. Jag har slängt ut Photoshop, så tung är Picsart. Jag vet att jag är onormalt intresserad av redigering, och att du troligen inte är det. Men eftersom det är det enda jag sysslar med så måste jag blögga om skiten.

Just look at this shit. Anonymiserade of course eftersom blöggen är sjukt anonym nu för tiden.










Funderade på att anonymisera svanen också, men den var redan fett svart runt ögonen. Har lite ångest nu, har kanske hängt ut svanen på något sätt. Men äh, det är väl smällar som svanar får ta.

Häjdå. Ladda ner Picsart och gå med i deras instagramliknande community. Då kan vi gilla varandras bilder hela dagarna och skutta bort mot solnedgången.

Häjdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar