fredag 25 juli 2014

NYPON

Hola. Jag är lite seg med blöggandet för jag är en smula krasslig i äggstockarna. For English blögg readers: I am totally crassly in my egglogs. Pls pray 4 me. Anyway, idag har jag suttit i mitt spännande rum hela dagen, förutom när jag till apoteket. På väg dit snubblade jag ju på en hipster som satt och tryckte i buskarna med en fet kamera. Det var nyponfotografi på G, så vitt jag förstod.

På väg hem fotade jag också ett nypon, tänkte att jag kanske missat nåt kul. Här är nyponet:



Ja det blev ju... så där. Det ligger typ toapapper där. Så i brist på annan sysselsättning ägnade jag en timme åt att redigera nyponet. Vi njuter: 


Damn, så fagert. Jag blir typ kåt. Nyponfotografi is the bomb. 

Resten av dagen ägnade jag mig åt mer seriösa aktivitet. Jag redigerade en svan. Men den får ni inte se, den blev så fager att ni skulle trilla av stolen.

Häjdå. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar