tisdag 8 juli 2014

AFTONBLADETS SKÖNHETSTIPS

Häj häj. Idag har jag badat i sjön. Det tog en lång stund att förbereda mig för badet eftersom jag först följde Aftonbladets 101 tips för hur man blir sommarsnygg. Klart jag vill vara sommarsnygg. Till sjön går jag ju inte för att få motion och naturupplevelser, utan bara för att visa upp min vackra kropp för barnfamiljer och ankor. Jag tänker nu bjuda på några guldkorn från Aftonbladets 101 Skönhetstips.


Ja. Jag sa hejdå till Titanictuttar och skaffade knallhårda bomber till bröst (seriously though, vem har skrivit det här???). Isvattnet lyfte inte hela brösten, men bröstvårtorna blev stenhårda. Effekten var dock kortvarig så jag tog med en hink is till stranden för att doppa tuttarna i och hålla styvheten uppe. Jag ger detta tips 3/5 poäng, lite för mycket jobb kring det hela. Jag har dock hört att metoden ger mycket bra resultat för män som besväras av generande stor penis. 


Mycket bra idé. Pigmentfläckar är ju ofta resultat av solskador. Så jag täcker den lilla lilla fläcken med solskydd och grillar resten av kroppen tills samma grad av skador uppstått överallt. 


Ja! En bärbar radio ska jag skaffa. Det är år 1995 nu, så det går faktiskt att skaffa bärbar elektronik. Whoa!



Nähä! Då hoppar jag väl över min dagliga morgoncigarr. Nikotinberoende övervinns direkt när man inser att det inte hjälper sommarsnyggheten. 

Häjdå! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar