tisdag 22 juli 2014

DONKEN

Häj. Igår kom jag på en grej jag ska börja med. En Youtubeserie som handlar om när jag går på Donken. Stinkan på Donken ska den heta (låter bättre än Gingerella på Donken).

Det är egentligen mycket enkelt. Jag går på Donken och gör konstiga beställningar, nån följer med och filmar.

Om jag bara är lite småbusig så säger jag "hej kan jag få ett Whopper meal". Då säger de "nej, du är inte på Birger Kung, du är på Donken". Och då säger jag "ok förlåt, kan jag få en Whopper & Company?"

Om jag är mer busig så säger jag "hej kan jag få en McFeast cheese & bacon med plusmeny fast utan hamburgare och läsk".

Ja jag är lite trött. Klockan är 06 och jag kan inte sova. Tror fan jag går och äter frukost på Donken. Hej kan jag få en McMüsli och ett glas McMjölk fast utan lök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar