lördag 1 mars 2014

UNFRIENDING!

Joooråsåatteh, jag lallade faktiskt runt lite på FB nu. Precis som jag gör varje dag dygnet runt. Jag letar alltid efter drama på FB. Det är mitt huvudsyfte. Folk som fuckar ur totalt. I love it. Det närmaste jag kom drama idag var två arga män. Asså inte arga på varandra, för de bor i varsin världsdel och känner inte varandra. Det enda de har gemensamt är sin ilska. Mot sina vänner, utifrån vad jag kunde utläsa.

I alla fall, båda två hotade att "unfrienda" en hel hög facebookvänner, med vilka de tydligen hade meningsskiljaktigheter. Jag tycker sånt är askul. När jag var liten var det liksom "du är dum, du får inte komma på mitt kalas". Nu är det typ "du är dum, du har förbrukat din rätt att ta del av mina vaga statusuppdateringar, mina selfies och bilder på min kaffekopp". Det är liksom det värsta straff man har att hota med nu för tiden.

Jag upprepar: askul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar