onsdag 19 mars 2014

HOW TO DEAL WITH TELEFONFÖRSÄLJARE, DEL 2

Jag älskar telefonförsäljare, och nu är det dags för del två i serien. De ringer mig för sällan, men idag ringde snubbe.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Häj häj?

- Hejsan, är det Gingerella?

- Det är den.

- Jaaa heeej, jag ringer från Mystique. Vi säljer främst damrakhyvlar.

- Gingerella har inget skägg.

- Eh, alltså rakhyvlar för ben osv.

- Bitch please, jag har sparat mitt benhår sen i somras. Är fett stolt över det.

-Jaha... Men kanske bra att ha till sommaren då?

-Nej? Menar du att Gingerella bör raka benen på sommaren? Gingerella luvs to feel the wind in her leg hair. Målet är att kunna fläta det till midsommar. No good?

-.....

- Varför heter ni Mystique? Är det mystisqt att damer har hår eller att de rakar det? Är damhår mer mystisqt än manshår? Pls explain. Pls. Ginger confused.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



And that's how to deal with telefonförsäljare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar