söndag 23 mars 2014

FOREVER ALONE TRICKS

Häj häj! En stor del av min tid går åt till att försöka få folk att tro att jag har ett socialt liv, många vänner och så. Därför tänkte jag dela med mig av ett par tips på hur man ger intryck av att ha ett mer aktivt socialt liv än man faktiskt har.

1: Bilder på drinkar



Det här är standardformulär 1A för att verka populär. Posta bilden på valfri social media, och skriv "skål", "woooo!", "<3" "friendship" eller liknande. INGEN kommer fatta att du sitter ensam och sveper drinkar för att döva din ångest.

2: Kamera med timer



Lite mer avancerad strategi. Ok, inte bästa exemplet på bild tagen med timer, men hade ingen annan. Bättre att ta en bild när man sitter med drink och skrattar. Men ni fattar principen, att ta selfies som ingen fattar är selfies. Smygselfies, kallar jag dem. Ställ kameran i bra höjd, ställ in den på tio sekunder. INGEN kommer fatta att du var ensam när bilden togs.

3: Facebook check-ins

Extremt enkel strategi. Checka in på en bar som du inte är på. INGEN kommer tro att du egentligen sitter hemma. Alla kommer dessutom tro att du är med någon på baren. Perfect.

4. Circle of shoes

Det här har jag blöggat om för länge sen, men tipset passar in mycket bra här. Vi låter bilderna do the talking:

 

Lycka till!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar