torsdag 10 april 2014

IN YOUR FACE, JOHAN


Så jävla stolt. Jag plockade upp en daggmask idag. Jag är typ 30 och har aldrig rört en daggmask frivilligt. Hähä. Det här allvarliga problemet började på dagis eller i lågstadiet. Min "pojkvän" Johan brukade kasta daggmaskar på mig när det regnade. Sen dess är jag alltid lite paranoid när det regnar, rädd att bli avslöjad. Att random människor på gatan på nåt sätt ska veta hur läskiga jag tycker daggmaskar är, och börja kasta dem på mig. 

Fick jag nån terapi? Nej, jag fick höra att Johan gjorde så för att han tyckte om mig. Jag vet inte om Johan fortfarande visar unga damer uppskattning genom att kasta daggmaskar. Möjligt. Johan, om du inte kastat maskarna hade vi kanske varit tillsammans fortfarande. You killed our löööv. 

I alla fall, jag är sjukt stolt och peppad inför framtiden. Om jag kan hålla i en daggmask så finns det inget jag inte kan göra. 

Life is beautiful. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar