torsdag 17 oktober 2013

FACEBOOK-COACH

Jag är lite besviken på hur lite folk använder funktionen "kommentera med bild" på Facebook. Alltså att lägga in en bild i kommentarsfältet. Det är ju en gudagåva. Så eftersom jag är en sådan expert på sociala medier så tänkte jag tipsa om mina favoritbilder, som funkar till de flesta Facebookstatusar. Väldigt basic, men kan hjälpa folk att komma igång. 

Det här är en klassiker som funkar till det mesta där det råder någon form av oklarhet. Antingen när man inte förstår vad personen menar, eller när man helt enkelt har svårt att ta till sig budskapet av någon anledning. 



Den här gillar jag för att den är så snäll. Fungerar vid alla typer av prestationer. 




Och de här två godbitarna, behöver jag verkligen förklara när de passar?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar