söndag 20 oktober 2013

BUSY SATURDAY

Känner att jag ligger lite efter med blöggandet idag! Jag var upptagen med viktiga viktiga akademiska konsultuppdrag, ja jag gör sånt också. Ni langar jöbb till mig, jag fixar. Masteruppsatser, CV:n, spelar ingen roll. Special price for you. Very expensive.

Jag har inte heller lagt upp någon bild på vad jag ätit på sistone! Ni måste ju undra ihjäl er över om jag får i mig tillräckligt med fett och socker! Jo då, det får jag. Kände faktiskt att det blivit lite mycket sånt, så idag blev det grönsaker till middag. Med lite glass på sidan. Nä, nu ska jag äta lite popcorn. Eller porre, som vi säger. Peace.



Jag tar förresten alla mina högklassiga matbilder på golvet, så att ni ska tro att jag har ett fancy matbord. Det har jag inte!! HÄHÄ lurade. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar