fredag 21 februari 2014

QUACK QUACK, BLÖGG IS BACK

Weeeeeeo! Kan vi blunda för att Blöggen varit låst i fett många månader? Annars måste jag förklara mig och hä vill jag int.

Eller förresten, jag kan förklara varför blögg is back istället! Ok, jag satt på tåget en dag och läste bloggar. Och DÅ.... I kommentarsfältet på en blogg... såg jag något fruktansvärt. I shall tell you. Men först, background story:

Tramsbloggare kommenterar ofta varandras bloggar, enbart i syfte att göra reklam för sin egen. Typ om tramsbloggare A bloggar om sin powerwalk, så kommer tramsbloggare B-Ö och kommenterar typ så här: "omg powerwalk<3 Vilket sammanträffande, jag har också fötter! Läs mer om det på min blogg!"
Så, bland kommentarerna på bloggen jag läste så hittade jag följande kommentar: "Hihi jag åt jättemycket idag! Gravid....? Berättar allt på min blogg!" Och sen, när man går in på människans blogg så står det typ "Jag är inte gravid, jag var lite hungrig bara".

I SHIT YOU NOT!!! Tramsbloggarna har börjat använda cliffhangers!! Cliffhangers som resulterar i totalt antiklimax!

Ja. Därför öppnade jag Blöggen igen. För att det behövs lite ordning och reda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar